Reisinformatie

  • De overtocht van de haven in Harlingen naar Vlieland is op verschillende manieren te maken. U kunt kiezen voor:

    1. een grote veerboot van Rederij Doeksen 
    2. een sneldienst met een iets kleinere veerboot van Rederij Doeksen 
    3. een kleine watertaxi 

    De overtocht per watertaxi is spectaculair. Er zijn meerdere aanbieders hiervoor:

    1. De Waddentaxi (onder de vlag van Rederij Doeksen)
    2. Seahunter
    3. Noordgat 
    4. Vlieland Watertaxi 
    5. Watertaxi De Bazuin
  • De grote veerboten van Rederij Doeksen steken de Waddenzee in 90 minuten over vanaf de grote haventerminal in Harlingen Haven.

    U kunt ook gebruikmaken van de sneldienst van Doeksen. Deze grote boot doorkruist de Waddenzee in 45 minuten. Als de sneldienst eerst nog naar Terschelling vaart, duurt de overtocht 90 minuten.

    De watertaxi’s doen ongeveer 45 minuten over de tocht van Harlingen naar Vlieland. Aanbieders van watertaxi's zijn: de WaddentaxiSeahunterNoordgatVlieland Watertaxi en Watertaxi De Bazuin.

  • Informatie over de vertrektijden van de veerboten is te vinden op de website van Doeksen. Hier vindt u ook informatie over vervallen of gewijzigde afvaarten.

    Als u op een tijdstip wilt varen dat u goed uitkomt en als u avontuurlijk bent aangelegd, kunt u ook een kleine watertaxi huren (eventueel samen met anderen). Er zijn meerdere watertaxibedrijven die u vanuit Harlingen naar Vlie kunnen brengen. Vaak wordt u gevraagd vooraf telefonisch contact te maken met de kapitein van de taxi. Aanbieders zijn:  SeahunterNoordgatVlieland Watertaxi en Watertaxi De Bazuin. De Waddentaxi van Doeksen vaart volgens het schema dat te vinden is op de website van Doeksen.  

     

  • Kaarten voor de veerboten van Doeksen zijn online te koop of aan de kassa van de terminal. Veel informatie staat op de site van Doeksen. Doeksen is ook telefonisch bereikbaar op het nummer: 088 - 9000 888.

  • Er zijn meerdere watertaxibedrijven die u vanuit Harlingen naar Vlieland kunnen brengen. Vaak wordt u gevraagd telefonisch contact te maken met de kapitein van de taxi. Dit geldt voor: SeahunterNoordgatVlieland Watertaxi en Watertaxi De Bazuin.

    De Waddentaxi van Rederij Doeksen vaart volgens een dienstregeling die online staat. Doeksen is ook telefonisch bereikbaar op het nummer: 088 - 9000 888.

  • Voor de tarieven die aanbieders vragen voor de overtocht, verwijzen wij u naar de (website van de) aanbieders:

    1. Rederij Doeksen
    2. Seahunter
    3. Noordgat 
    4. Vlieland Watertaxi 
    5. Watertaxi De Bazuin
  • De grote veerboten van Doeksen kunnen 1.200 personen of meer vervoeren. De kleinere veerboten die de sneldienst verzorgen, kunnen tot ruim 400 passagiers herbergen. De watertaxi’s vervoeren doorgaans 10 tot 20 passagiers.

  • Aan boord van alle veerboten kunt u gebruikmaken van gratis wifi. Op de grote boten kunt u vrij rondwandelen op de dekken, waaronder een buitendek en een kindergedeelte. De grote veerboten zijn voorzien van restaurants en cafés. Op de veerboten die de sneldienst verzorgen, is het - vanwege de vaarsnelheid - niet de bedoeling dat u vrij rondwandelt. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Doeksen.

  • Als u met de auto naar Harlingen reist, volgt u vanaf de Afsluitdijk (A7) de N31. Als u via Leeuwarden komt, volgt u de A31. De route naar de terminal wordt op de snelweg onder meer aangegeven vanaf de afslag Harlingen (Haven).

    Als u per trein reist, bereikt u de terminal lopend in ongeveer 5 minuten vanaf station Harlingen Haven. Klik hier om uw treinkaartje online te boeken.

    Het adres van de terminal is:

    Waddenpromenade 5
    8861 NT in Harlingen (Haven)

  • Ja, de haven van Harlingen is uitstekend te bereiken met de trein vanaf het station Harlingen Haven. De veerterminal van Doeksen ligt op ruim 5 minuten lopen van dit station. Vanuit de haven van Harlingen vertrekken ook de watertaxi’s en de sneldienst van Doeksen.

    Klik hier om uw treinkaartje online te boeken.

Kleine, bijkomende kosten

  • In principe staan alle kosten in uw huurovereenkomst vermeld en vragen wij u die voor ingang van de huurperiode aan ons per bank te voldoen. Het kan echter voorkomen dat er nog kosten ter plaatse dienen te worden voldaan. Bijvoorbeeld als er extra personen in het vakantiehuis komen te logeren, of voor een hondenbench of een extra kinderbed (zie overige veelgestelde vragen). U kunt deze extra kosten dan ter plaatse afrekenen met onze gastvrouw. 

  • Ja, wij vragen een borgsom. Voor de huizen Paddestoel, Pallieter, Vlaamse Gaai, Zeekrab, Salamander, Zonnebloem en Mierennest bedraagt de borg € 150,--. Voor de overige huizen is de borg € 100,--.

    De borgsom staat in uw boekingsbevestiging vermeld en wij verzoeken u vriendelijk deze vooraf aan ons over te maken.

  • De borgsom wordt twee tot drie weken na uw vertrek op uw rekening teruggestort. Kosten voor eventuele schade aan de inventaris, het huis of het terrein dient u of uw verzekeraar te vergoeden. 

  • De reserveringskosten zijn € 20,-- per boeking. Deze betaalt u vooraf, samen met de huursom, borg, eindschoonmaak en toeristenbelasting.

  • Stel: u heeft in het laagseizoen met een groep van vier personen een vakantiehuis geboekt dat geschikt is voor maximaal zes personen. Nadat u geboekt heeft, blijkt dat er nóg een vriend mee wil. Dat is goed nieuws, maar wat zijn de kosten voor deze extra logee? In overleg met Zevenster kunt u extra logees aan uw gezelschap toevoegen, als het totale aantal personen niet groter wordt dan maximaal is toegestaan.

    De kosten voor extra personen (waaronder ook kinderen vallen vanaf vier jaar oud) zijn verschillend per huisgrootte.

    Kosten per extra persoon bij zespersoonshuizen:
    Voor een week: € 50,--
    Voor een midweek: € 40,--
    Voor een weekend: € 30,--

    Kosten per extra persoon bij zevenpersoonshuizen:
    Voor een week € 70,--
    Voor een midweek € 40,--
    Voor een weekend € 30,--

    Kosten per extra persoon bij tienpersoonshuizen:
    Voor een week € 100,--
    Voor een midweek € 60,--
    Voor een weekend € 45,--

    Het tarief voor kinderen tot vier jaar oud is € 5,-- per dag en € 25,-- per week.

  • Van u wordt verwacht de accommodatie bezemschoon en opgeruimd achter te laten. Als het vakantiehuis niet correct is achtergelaten, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Daarnaast is het laten verzorgen van de eindschoonmaak verplicht. De kosten hiervoor staan vermeld in uw boekingbevestiging.  

  • Meld een storing of schade alstublieft tijdens kantooruren bij onze gastvrouw. Haar telefoonnummer is: 06 515 54 825. Zij is bereikbaar van 9:00 tot 20:00 uur. Wij verzoeken u vriendelijk om buiten deze tijden om alleen contact met haar te zoeken als er sprake is van heel dringende of gevaarlijke situaties.

    Kosten voor eventuele schade aan de inventaris, het huis of het terrein dient u of uw verzekeraar te vergoeden. In ieder vakantiehuis ligt een inventarislijst met de vergoedingskosten voor kleine schades, zoals breuk van glaswerk en servies. Deze kleine schades kunt u melden met het formulier dat bij aankomst op tafel ligt. Op dit formulier geeft u ook aan hoe de schade verrekend wordt: met de borg of door het geld contact achter te laten. Grote schades zoals een barst in het raam of een kapotte dvd-speler kunnen worden verrekend met de borg en/of worden verhaald op u of uw verzekeraar. Meestal wordt eventuele schade (deels) vergoed door uw verzekeraar.

    Repareer eventuele schade alstublieft niet zelf. Vervang eventueel gebroken serviesgoed s.v.p. ook niet zelf. Wij houden de serviezen graag uniform.

Huisdieren

  • Ja, ook uw hond is van harte welkom in de vakantiehuizen van Zevenster.

    Voor het verblijf van honden gelden de volgende regels:
    • Uw hond mag niet graven op het terrein van het vakantiehuis. Kosten voor herstellen van het terrein worden in rekening gebracht.
    • Hondenpoep in of op het terrein van het vakantiehuis dient u op te ruimen.
    • Laat uw hond niet alleen in het vakantiehuis achter.
    • Honden mogen niet op de bedden en banken. Ook niet als de banken of bedden worden bedekt met bijvoorbeeld een deken, doek of laken.
    • Als uw hond schade aan of rondom het vakantiehuis veroorzaakt, bent u hier aansprakelijk voor.
    • Het dragen van een goed functionerende vlooienband of een andere vorm van antivlooienbehandeling van uw huisdier is verplicht.

  • Ja, alle vakantiehuizen zijn voorzien van een drink- en voederbak.

  • Nee, de vakantiehuizen van Zevenster zijn niet voorzien van hondenmanden of –benches. U kunt wel een bench of hondenmand bij ons huren. De huur hiervan bedraagt € 12,50 per verblijf.

  • De kosten voor het verblijf van een hond bedragen:

    • € 10,-- per dag
    • € 30,-- per weekend
    • € 40,-- per midweek
    • € 50,-- per week.
  • U mag één hond meenemen per vakantiehuis van Zevenster. Neem alstublieft contact met ons op als u meer honden mee wilt nemen. U kunt hierover tijdens kantooruren bellen met Bungalowverhuur Zevenster op nummer (0517) 430700 of  06 - 10 61 12 43

  • Vlieland is een ideaal hondeneiland. De viervoeters mogen los lopen op het strand en het oostelijk deel van Vlieland (ook in het bos rond het dorp). Ten westen van het bos rond het dorp en op andere plekken in de natuur moet uw hond aan de lijn om de rijke vogelwereld van Vlieland niet te verstoren. Let hiervoor goed op de borden van Staatsbosbeheer. In het dorp zelf geldt een aanlijngebod.

  • Neem alstublieft contact met ons op als u een ander huisdier dan een hond mee wilt nemen naar een van onze vakantiehuizen. U kunt hierover tijdens kantooruren bellen met Bungalowverhuur Zevenster op nummer (0517) 430700 of  06 10 61 12 43.

Bagage

  • Als u met een grote veerboot van Doeksen reist en u door de kaartcontrole bent gegaan, staan de aanhangwagens voor de bagage van de passagiers op de kade voor de boot. Deze wagens zijn bestemd voor uw grote koffers en tassen (niet voor uw handbagage). Zodra iedereen aan boord is, worden de wagens op de veerboot gereden.

    Als u met de sneldienst van Doeksen reist, dan neemt u uw bagage zelf mee de boot op. Deze kunt u aan boord gratis plaatsen in de rekken die hiervoor zijn bestemd. De gangpaden van de sneldienst boten moeten vrij blijven.

    Voor het bagagevervoer op watertaxi’s raden wij u aan om informatie in te winnen bij de aanbieders. Dit zijn onder meer: de de WaddentaxiSeahunterNoordgatVlieland Watertaxi en Watertaxi De Bazuin.

  • Zodra u van een grote veerboot afstapt op de kade van Vlieland, kunt u uw bagage uit de aanhangwagens pakken. Deze wagens zijn dan al de kade op gereden. Als u per sneldienst reist, pakt u uw bagage uit de rekken. 

    Op de kade wachten bagagevervoersbedrijven de passagiers op. De busjes van Bagagevervoer Vlieland brengen uw bagage naar het door u gehuurde vakantiehuis - reserveren is niet nodig. U rekent af bij Fietsverhuurder Jan van Vlieland tegenover de haventerminal of bij Zeelen. Hier kunt u meteen een afspraak maken voor de terugreis van de bagage. 

    ​Reizigers die per watertaxi reizen, komen aan in de jachthaven van Vlieland en niet bij de haventerminal van Doeksen. Hen raden wij aan om vooraf contact op te nemen met Bagagevervoer Vlieland. U kunt hiervoor mailen naar info@bagagevlieland.nl. Ook kunt u bellen met de telefoonnummers 0562-451090 en/of 06-10901993.

  • Voor het ophalen van uw bagage kunt u contact opnemen met Bagagevervoer Vlieland. U zet uw bagage dan op de afgesproken tijd aan de weg naast uw vakantieadres. De bagagevervoerders halen uw spullen dan op de afgesproken tijd op en zorgen dat uw bagage op de kar van de juiste boot wordt gezet zodat u er geen omkijken meer naar heeft. 

    Het ophalen van uw bagage bij uw vakantieadres kunt u ook vooraf afspreken bij aankomst op Vlieland. Dit kunt u doen bij fietsverhuurder Jan van Vlieland tegenover de haventerminal of bij fietsverhuurder Zeelen

  • Is uw bagage moeilijk lopend mee te nemen? En parkeert u in Harlingen op een plek zonder pendelbusdienst naar de haventerminal? Dan kunt u uw bagage vooraf met de auto naar de haventerminal brengen. Naast de terminal zijn parkeerplekken voor het halen en brengen van passagiers. Hier mogen auto’s kosteloos 10 minuten blijven staan. Er moet dan wel een medepassagier bij de bagage kunnen blijven wachten op degene die de auto parkeert. Bagagekarren staan naast de terminal.

  • Op de website van Doeksen vindt u alle informatie over de hoeveelheid bagage die u gratis mag meenemen op de veerboten. Hier vindt u ook de tarieven voor het vervoer van extra bagage en van grote voorwerpen, zoals surfplanken.

    Als u op Vlieland bent aangekomen, wordt uw bagage naar het door u gehuurde vakantiehuis gebracht door Bagagevervoer Vlieland. Dit kost enkele euro's. Voor de actuele tarieven verzoeken wij u contact met de vervoerders op te nemen. U kunt hiervoor mailen naar info@bagagevlieland.nl. Ook kunt u bellen met de telefoonnummers 0562-451090 en/of 06-10901993.

  • Wij adviseren om contact op te nemen met Bagagevervoer Vlieland voor het vervoer van speciale bagage, zoals bijvoorbeeld surfboarden of van een grote groep. Bagagevervoer Vlieland denkt graag met u mee. U kunt hiervoor mailen naar info@bagagevlieland.nl. Ook kunt u bellen naar de telefoonnummers 0562-451090 en/of 06-10901993.

  • Ja, het is toegestaan om een aanhangwagen naar Vlieland te vervoeren (in tegenstelling tot auto's en caravans). Neem tijdig contact op met Rederij Doeksen om een plaatsje voor uw aanhangwagen te reserveren op de grote veerboot. Voor aanhangwagens gelden verschillende tarieven.

    Neem voor het vervoer van de aanhangwagen op Vlieland contact op met Bagagevervoer Vlieland. U kunt hiervoor mailen naar info@bagagevlieland.nl. Ook kunt u bellen naar de telefoonnummers 0562-451090 en/of 06-10901993.

Parkeren in Harlingen

  • Over het algemeen geldt: nee, u kunt uw auto niet meenemen naar Vlieland. Dit is alleen mogelijk als u een speciale ontheffing hebt gekregen. De Vlielandse rust is onder meer te danken aan het feit dat het eiland autoluw is. Dit houdt in dat alleen de gemotoriseerde vervoersmiddelen van de Vlielanders zelf op het eiland zijn toegestaan. Uw (elektrische) fietsen kunt u wel op de grote veerboten meenemen, maar u kunt ook fietsen huren op het eiland.

  • Voor het stallen van uw auto kunt u in Harlingen onder meer terecht bij de volgende aanbieders:

    Parkeergarage Waddenpromenade
    Locatie: tegenover de veerterminal
    Adres: Waddenpromenade 2-3, 8861 NT Harlingen
    Telefoonnummer: (0517) 413 527

    Parkeren Harlingen | reserveer online
    Locatie: op ongeveer 10 minuten loopafstand van de veerterminal
    Adres: Skieppedykje 1, 8872 NA Midlum
    Telefoonnummer: (0517) 413 527
    Tussen de parkeerplaats en de terminal rijden bussen

    Autostalling De Bazuin
    Locatie: op ongeveer vijf minuten loopafstand van de terminal
    Adres: Zeilmakersstraat 2, 8861 SE Harlingen
    Telefoonnummer: (0517) 412 986

    Autostalling All in Parkeren
    Locatie: op ruim 30 minuten loopafstand van de terminal
    Adres: De Oude Trekweg 86,  8861 KT Harlingen
    Telefoonnummer: 06 113 415 76
    Een busje brengt u van de parkeerplaats naar de terminal en weer terug

     

  • Enkele parkeerterreinen en -garages bevinden zich op loopafstand van de haventerminal. Er rijden tussen de parkeerterreinen en de haventerminal soms ook pendelbussen die aansluiten op de vertrektijden van de veerboten. Wij raden u aan om hier vooraf bij de door u beoogde aanbieder informatie over in te winnen. De websites en telefoonnummers staan in het overzicht van de aanbieders (zie 'Waar kan ik in Harlingen parkeren?).

  • De ervaring leert dat het handig is om minimaal 45 minuten voor de afvaart bij het parkeerterrein te zijn. In het hoogseizoen, rond de feestdagen en tijdens evenementen is het raadzaam rekening te houden met extra reistijd. Voor specifieke informatie raden wij u aan om de (website van de) aanbieders te raadplegen. Wegwerkzaamheden of vertraging op uw route kunt u vermijden door de actuele verkeerssituatie te raadplegen op Van A naar Beter.

  • Voor de vergoeding voor, en voorwaarden van het parkeren, verwijzen wij u naar de (website van de) aanbieders (zie ‘Waar kan ik in Harlingen parkeren?’).

Kinderen

  • Het verblijf van baby’s en kinderen tot 3 jaar oud, kost in alle vakantiehuizen van Zevenster € 5,00 per dag en € 25,00 per week.

  • Alle vakantiehuizen van Zevenster zijn standaard voorzien van:
    • een kinderbed
    • een kinderbadje
    • een kinderstoel
    • een kinderpotje

    Bedhekjes voor stapelbedden zijn op aanvraag kosteloos verkrijgbaar.

    Boxen voor de allerkleinsten staan in de volgende vakantiehuizen: Pallieter, Zeekrab, Zonnebloem en Salamander. Voor de overige huizen geldt dat u een box kunt huren bij Fietsverhuur Frisia.

Overige vragen

  • Een vakantiehuis van Zevenster geeft u alle mogelijkheid om heerlijk te genieten van dit veelzijdige eiland. Als u natuur, rust en ruimte zoekt, raden wij u aan om voor een vakantiehuis in Duinkersoord te kiezen. Ook de sportievelingen zijn hier beter af. De gastronomisch of cultureel geïnteresseerden zijn beter af met een huis in het dorpje Oost-Vlieland.

  • Ja, in alle huizen zijn bordspelletjes en boeken aanwezig. De bibliotheek van Vlieland is te vinden in het schoolgebouw De Jutter aan de Lutinelaan 3.

  • Ja, alle huizen van Zevenster zijn voorzien van wifi. Zevenster is niet verantwoordelijk voor het onverhoopt disfunctioneren van wifi als gevolg van storingen bij onze internetprovider.

  • Aan het gebruik van wifi zijn geen kosten verbonden.

    Zevenster is niet verantwoordelijk voor het onverhoopt disfunctioneren van wifi als gevolg van storingen bij onze internetprovider.

  • Openhaardhout kunt u bestellen bij:

    1. Supermarkt Coop 
    2. Supermarkt Spar
    3. Hottub Vlieland

    De contactgegevens van de Coop zijn:
    adres: Dorpsstraat 108,
    e-mailadres: kapinga.vlieland@coop.nl
    telefoonnummer: 0562-451226

    De contactgegevens van de Spar zijn:
    adres: Dorpsstraat 3-38,
    e-mailadres: sparvlieland@despar.info
    telefoonnummer: 0562-451347

    Hottub Vlieland is bereikbaar via het e-mailadres ellen.schenk89@gmail.com en op het telefoonnummer 06 - 06-151 000 31.

  • Uw aanspreekpunt op Vlieland is onze gastvrouw. Haar telefoonnummer is: 06 - 515 54 825. Met vragen of voor het melden van storingen kunt u bij haar terecht van 09.00 tot 20.00 uur. Wij verzoeken u vriendelijk om buiten deze tijden alleen contact met haar te zoeken als er sprake is van heel dringende of gevaarlijke situaties.

  • In uw huurovereenkomst staat het tijdstip waarop u het huis dient te verlaten op de vertrekdatum. Meestal is dit 10.00 uur. Zodoende is er nog voldoende tijd voor de inspectie en eindschoonmaak.
    In overleg is eventueel een ander tijdstip mogelijk. Tijdens kantooruren kunt u hierover bellen met ons kantoor op het nummer (0517) 430 700 of  06 - 10 61 12 43.

  • Al onze vakantiehuizen zijn rookvrij. Roken is alleen buiten toegestaan. Hiermee is het verblijf van de volgende (niet-rokende) gasten ook aangenaam.

  • Nee, slaapzakken zijn niet toegestaan.

  • Alle bedden in de vakantiehuizen zijn voorzien van synthetische (anti-allergie) eenpersoonsdekbedden, synthetische (anti-allergie) hoofdkussens en moltons. U bent verplicht om hier linnengoed voor te gebruiken, zoals dekbedovertrekken, kussenslopen en lakens. Dit kunt u zelf meenemen of huren bij Linnenservice Vlieland. De dekbedden, hoofdkussens maar ook de moltons horen bij de inventaris van de vakantiehuizen. Geef deze alstublieft niet mee met de linnenservice.

  • Nee, onze vakantiehuizen zijn niet voorzien van linnengoed, zoals bedlinnen, hand- en theedoeken. Het gebruik van linnengoed is verplicht voor de huurders. Dit kunt u zelf meenemen of huren bij Linnenservice Vlieland. Alle bedden in de vakantiehuizen van Zevenster zijn wel voorzien van synthetische (anti-allergie) eenpersoonsdekbedden, synthetische (anti-allergie) hoofdkussens en moltons. De dekbedden, hoofdkussens maar ook de moltons horen bij de inventaris van de vakantiehuizen. Geef deze alstublieft niet mee met de linnenservice.

  • Nee, u dient linnengoed (bedlinnen, handdoeken en keukenlinnen) zelf mee te nemen of te huren bij Linnenservice Vlieland.

  • Ja, het is verplicht om linnengoed (bedlinnen, handdoeken en keukenlinnen) te gebruiken als u in onze vakantiehuizen verblijft. U kunt linnengoed zelf meebrengen of gemakkelijk huren via Linnenservice Vlieland.

  • Voor de tarieven van het huren van linnengoed, verwijzen wij u naar de website van Linnenservice Vlieland.

  • Ja, de twee supermarkten op Vlieland bezorgen uw boodschappen bij uw vakantiehuis en ook de warme bakker bezorgt aan huis. Dit zijn: de Coop Vlieland, Spar Vlieland en Bakkeij Westers.

    Bij Coop Vlieland en bakkerij Westers kunt u uw boodschappen van te voren online bestellen. Deze worden dan bij uw vakantiehuis bezorgd. Bij de Spar kunt u niet online bestellen, de boodschappen die u in de winkel uitzoekt worden bij uw vakantiehuis afgeleverd.

    De contactgegevens van de Coop zijn:
    adres: Dorpsstraat 108,
    e-mailadres: kapinga.vlieland@coop.nl
    telefoonnummer: 0562-451226

    De contactgegevens van de Spar zijn:
    adres: Dorpsstraat 3-38,
    e-mailadres: sparvlieland@despar.info
    telefoonnummer: 0562-451347

    De contactgegevens van bakkerij Westers zijn:
    adres: Dorpsstraat 98
    Telefoonnummer: 0562 45 1221
    E-mailadres: l.westers@planet.nl

  • Op Vlieland kunt u voor de boodschappen terecht bij: Coop VlielandSpar VlielandBakkeij Westers en drogisterij annex Warenhuis Houters. Voor de actuele openingstijden verwijzen wij u naar de websites van deze winkels.

    De contactgegevens van de Coop zijn:
    adres: Dorpsstraat 108
    e-mailadres: kapinga.vlieland@coop.nl
    telefoonnummer: 0562 - 451226

    De contactgegevens van de Spar zijn:
    adres: Dorpsstraat 3-38
    e-mailadres: sparvlieland@despar.info
    telefoonnummer: 0562 - 451347

    De contactgegevens van bakkerij Westers zijn:
    adres: Dorpsstraat 98
    Telefoonnummer: 0562 - 451221
    E-mailadres: l.westers@planet.nl

    De contactgegevens van Houters Warenhuis zijn:
    adres: Dorpsstraat 48
    telefoonnummer: 0562 - 45135

     

  • Het verhuren van vakantiehuizen van Zevenster aan derden is niet toegestaan.

Zoek in ons aanbod!