Kuier over ongerepte stranden

Veelgestelde vragen

    Reisinformatie
  • Hoe steek ik de Waddenzee over naar Vlieland?

    De overtocht van de haven in Harlingen naar Vlieland is op verschillende manieren te maken. U kunt kiezen voor een van de grote veerboten van Rederij Doeksen. Dit bedrijf biedt ook een sneldienst aan met wat kleinere veerboten. U kunt de oversteek ook maken met een kleine watertaxi. De Waddentaxi vaart onder de vlag van Rederij Doeksen. Andere aanbieders zijn bijvoorbeeld: Seahunter en Noordgat.

  • Hoelang duurt de overtocht van Harlingen naar Vlieland?

    De grote veerboten van Rederij Doeksen steken de Waddenzee in 90 minuten over vanaf de grote haventerminal in Harlingen Haven. U kunt ook gebruikmaken van de sneldienst van Doeksen. Deze veerboten doorkruisen de Waddenzee in 45 minuten. Als deze sneldienst eerst nog naar Terschelling vaart, duurt de overtocht 90 minuten. De watertaxi’s doen ongeveer 45 minuten over de tocht van Harlingen naar Vlieland. Aanbieders van watertaxi's zijn: de Waddentaxi, Seahunter en Noordgat.

  • Wanneer vertrekken de boten?

    Informatie over de vertrektijden van de veerboten is te vinden op de website van Doeksen. Hier vindt u ook informatie over vervallen of gewijzigde afvaarten.
    Als u op een tijdstip wilt varen dat u goed uitkomt, en als u avontuurlijk bent aangelegd kunt u (samen met anderen) ook een kleine watertaxi huren. Er zijn meerdere watertaxibedrijven die u vanuit Harlingen naar Vlie kunnen brengen. Vaak wordt u gevraagd vooraf telefonisch contact te maken met de kapitein van de taxi. De Waddentaxi vaart onder de vlag van Rederij Doeksen. Andere aanbieders zijn bijvoorbeeld: Seahunter en Noordgat.

  • Hoe kom ik aan kaarten voor de veerboten?

    Kaarten voor de veerboten van Doeksen zijn online te koop of aan de kassa van de terminal. Veel informatie staat op de site van Doeksen. Doeksen is ook telefonisch bereikbaar op het nummer: 0900 - 36 35 736 (vanuit het buitenland is het nummer 0031 562 442 002).

  • Hoe bestel ik een watertaxi?

    Er zijn meerdere watertaxibedrijven die u vanuit Harlingen naar Vlieland kunnen brengen. Vaak wordt u gevraagd telefonisch contact te maken met de kapitein van de taxi. De Waddentaxi vaart onder de vlag van Rederij Doeksen. Andere aanbieders zijn: Seahunter en Noordgat.

  • Hoeveel kost de overtocht van Harlingen naar Vlieland?

    Voor de tarieven die aanbieders vragen voor de overtocht, verwijzen wij u naar de (website van de) aanbieders. Dit zijn onder meer: Doeksen, Seahunter en Noordgat.

  • Hoeveel passagiers kunnen de boten vervoeren die naar Vlieland varen?

    De grote veerboten van Doeksen kunnen 1200 personen of meer vervoeren. De kleinere veerboten die de sneldienst verzorgen, kunnen tot ruim 400 passagiers herbergen. De watertaxi’s vervoeren doorgaans tien tot twaalf passagiers.

  • Wat zijn de faciliteiten aan boord van de veerboten van Doeksen?

    Aan boord van alle veerboten kunt u gebruikmaken van gratis wifi. Op de grote boten kunt u vrij rondwandelen op de dekken, waaronder een buitendek en een kindergedeelte. De grote veerboten zijn voorzien van restaurants en cafés. Op de veerboten die de sneldienst verzorgen, is het - vanwege de vaarsnelheid - niet de bedoeling dat u vrij rondwandelt. Op de website van Doeksen staat een uitgebreid overzicht van alle faciliteiten.

  • Hoe kom ik bij de haventerminal van Doeksen?

    Als u met de auto naar Harlingen reist, volgt u vanaf de Afsluitdijk (A7) de N31. Als u via Leeuwarden komt, volgt u de A31. De route naar de terminal wordt op de snelweg onder meer aangegeven vanaf de afslag Harlingen (Haven). Als u per trein reist, dan kunt u de terminal lopend in ongeveer 5 minuten bereiken vanaf station Harlingen Haven. Klik hier om uw treinkaartje online te boeken.

    Het adres van de terminal is:
    Waddenpromenade 5
    8861 NT in Harlingen (Haven)

  • Is de haven in Harlingen met de trein bereikbaar?

    De haven van Harlingen is met de trein vanaf het station Harlingen Haven uitstekend te bereiken. De veerterminal van Doeksen ligt op ruim 5 minuten lopen van dit station. Ook de watertaxi’s vertrekken vanuit de haven van Harlingen. Klik hier om uw treinkaartje online te boeken.

    Kleine, bijkomende kosten
  • Zijn er bijkomende kosten die ik bij aankomst moet afrekenen?

    In principe staan alle kosten in uw huurovereenkomst vermeld en vragen wij u die voor ingang van de huurperiode aan ons per bank te voldoen. Het kan echter voorkomen dat er nog kosten ter plaatse dienen te worden voldaan, (bijvoorbeeld extra personen, een hondenbench, een extra kinderbed e.d.) U kunt de kosten dan ter plaatse afrekenen aan onze beheerder.  

  • Vraagt Zevenster om een borgsom?

    Ja, wij vragen een borgsom. Voor de huizen Paddestoel, Pallieter, Vlaamse Gaai, Zeekrab, Salamander en Zonnebloem bedraagt de borg € 150,--. Voor de overige huizen is de borg € 100,--. De borgsom staat in uw boekingsbevestiging vermeld en wij verzoeken u vriendelijk deze vooraf aan ons over te maken.

  • Wanneer en hoe krijg ik de borg terug?

    De borgsom wordt twee tot drie weken na uw vertrek op uw rekening teruggestort. Kosten voor eventuele schade aan de inventaris, het huis of het terrein dient u of uw verzekeraar te vergoeden. Schadekosten kunnen worden verrekend met de borg of worden verhaald op u of uw verzekeraar. In ieder vakantiehuis ligt een inventarislijst waarin ook de vergoedingskosten zijn opgenomen.

  • Wat zijn de reserveringskosten?

    De reserveringskosten zijn € 15,-- per boeking. Deze betaalt u vooraf, samen met de huursom, borg, eindschoonmaak en toeristenbelasting.

  • Hoeveel kost het om met een extra persoon naar ons al geboekte vakantiehuis te komen?

    Stel: u heeft in het laagseizoen met een groep van vier personen een vakantiehuis geboekt dat geschikt is voor maximaal zes personen. Nadat u geboekt heeft, blijkt dat er nóg een vriend mee wil. Dat is goed nieuws, maar wat zijn de kosten voor deze extra logee?
    Als u een vakantiehuis met minder mensen huurt dan is toegestaan, dan kunt u in overleg met Zevenster extra logees aan uw gezelschap toevoegen. Het totale aantal personen mag natuurlijk niet groter worden dan maximaal is toegestaan.

    De kosten voor extra personen (waaronder ook kinderen vallen vanaf vier jaar oud) zijn verschillend per huisgrootte.

    Kosten per extra persoon bij zespersoonshuizen:
    Voor een week: € 50,--
    Voor een midweek: € 40,--
    Voor een weekend: € 30,--

    Kosten per extra persoon bij zevenpersoonshuizen:
    Voor een week € 70,--
    Voor een midweek € 40,--
    Voor een weekend € 30,--

    Kosten per extra persoon bij tienpersoonshuizen:
    Voor een week € 100,--
    Voor een midweek € 60,--
    Voor een weekend € 45,--

    Het tarief voor kinderen tot vier jaar oud is € 5,-- per dag en € 25,-- per week.

  • Moet ik het vakantiehuis voor vertrek zelf schoonmaken?

    Van u wordt verwacht de accommodatie bezemschoon en opgeruimd achter te laten. Als het vakantiehuis niet correct is achtergelaten, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Daarnaast is het laten verzorgen van de eindschoonmaak verplicht. De kosten hiervoor staan vermeld in uw boekingbevestiging.  

  • Wat kan ik doen als er in het vakantiehuis iets kapot gaat of als een voorziening niet goed functioneert?

    Meld een storing of schade alstublieft tijdens kantooruren bij onze beheerder Yvonne Dijkstra. Haar telefoonnummer is: 06 515 54 825. Zij is bereikbaar van 9:00 tot 20:00 uur. Wij verzoeken u vriendelijk om buiten deze tijden om alleen contact met haar te zoeken als er sprake is van heel dringende of gevaarlijke situaties. Kosten voor eventuele schade aan de inventaris, het huis of het terrein dient u of uw verzekeraar te vergoeden. Schadekosten kunnen worden verrekend met de borg of worden verhaald op u of uw verzekeraar. In ieder vakantiehuis ligt een inventarislijst waarin ook vergoedingskosten zijn opgenomen. Repareer eventuele schade alstublieft niet zelf. Vervang eventueel gebroken serviesgoed s.v.p. ook niet zelf. Wij willen de serviezen graag uniform houden. Meestal wordt eventuele schade (deels) vergoed door uw verzekeraar.

    Huisdieren
  • Mag ik een hond meenemen naar het vakantiehuis?

    Ja, ook uw hond is van harte welkom in de vakantiehuizen van Zevenster.

    Voor het verblijf van honden gelden de volgende regels:
    • Uw hond mag niet graven op het terrein van het vakantiehuis. Kosten voor herstellen van het terrein worden in rekening gebracht.
    • Hondenpoep in of op het terrein van het vakantiehuis dient u op te ruimen.
    • Laat uw hond niet alleen in het vakantiehuis achter.
    • Honden mogen niet op de bedden en banken. Ook niet met als de banken of bedden worden bedekt met bijvoorbeeld een deken, doek of laken.
    • Als uw hond schade aan of rondom het vakantiehuis veroorzaakt, bent u hier aansprakelijk voor.
    • Het dragen van een goed functionerende vlooienband of een andere vorm van antivlooienbehandeling van uw huisdier is verplicht.

  • Zijn de vakantiehuizen van Zevenster uitgerust van drink- en voerbakken voor honden?

    Ja, alle vakantiehuizen zijn voorzien van een drink- en voederbak.

  • Zijn de vakantiehuizen van Zevenster geëquipeerd met manden of benches voor honden?

    Nee, de vakantiehuizen van Zevenster zijn niet voorzien van hondenmanden of –benches. U kunt wel een bench of hondenmand bij ons huren. De huur hiervan bedraagt € 12,50 per verblijf.

  • Wat zijn de kosten voor het verblijf van een hond in een vakantiehuis van Zevenster?

    De kosten voor het verblijf van een hond bedragen:

    • € 7,-- per dag
    • € 20,-- per weekend
    • € 28,-- per midweek
    • € 35,-- per week.

  • Hoeveel honden mag ik meenemen?

    U mag één hond meenemen naar de vakantiehuizen van Zevenster. Neem alstublieft contact met ons op als u meer honden mee wilt nemen. U kunt hierover tijdens kantooruren bellen met Bungalowverhuur Zevenster op nummer (0517) 430700, of met Rigtje Popma op het nummer 06 51 74 91 89.

  • Moeten honden worden aangelijnd op Vlieland?

    Vlieland is een ideaal hondeneiland. De viervoeters mogen los lopen op het lange Noordzeestrand en in het grote bos rondom het dorp Oost-Vlieland. Op andere plekken moeten ze worden aangelijnd om de rijke vogelwereld van Vlieland niet te verstoren. In de natuurgebieden staat op de oranjebruine borden van Staatsbosbeheer (in heel kleine letters) of honden aan de lijn moeten.

  • Mag ik andere huisdieren meenemen dan honden naar de vakantiehuizen van Zevenster?

    Neem alstublieft contact met ons op als u een ander huisdier dan een hond mee wilt nemen naar een van onze vakantiehuizen. U kunt hierover tijdens kantooruren bellen met Bungalowverhuur Zevenster op nummer (0517) 430700, of met Rigtje Popma op het nummer 06 51 74 91 89.

    Bagage
  • Hoe komt mijn bagage in Harlingen op de veerboot?

    Als u met een grote veerboot van Doeksen reist en u door de kaartcontrole bent gegaan, staan er voor de boot aanhangwagens op de kade voor de bagage van de passagiers. Deze wagens zijn bestemd voor uw grote koffers en tassen (niet voor uw handbagage). Zodra iedereen aan boord is, worden de wagens op de veerboot gereden. Als u met de sneldienst van Doeksen reist, dan neemt u uw bagage zelf mee de boot op. Deze kunt u gratis plaatsen in de rekken die hiervoor zijn bestemd. De gangpaden van de sneldienst boten moeten vrij blijven. Voor het bagagevervoer op watertaxi’s raden wij u aan om informatie in te winnen bij de aanbieders. Dit zijn onder meer: de Waddentaxi ,Seahunter en Noordgat.

  • Hoe krijg ik op Vlieland gratis vervoer voor mijn bagage naar het vakantiehuis?

    Zodra u van een grote veerboot afstapt op de kade van Vlieland, kunt u uw bagage uit de aanhangwagens pakken. Deze wagens zijn dan al de kade op gereden. Ongeveer 30 meter verderop worden de passagiers opgewacht door bagagevervoersbedrijven. De witte busjes met de rode logo’s van bagagevervoer Wietze de Boer brengen uw bagage gratis naar het door u gehuurde vakantiehuis.

  • Hoe krijg ik gratis vervoer voor mijn bagage tijdens de terugreis van het vakantiehuis naar de veerboot?

    Voor het ophalen van uw bagage kunt u contact opnemen met bagagevervoerder Wietze de Boer. De bagagevervoerders van Wietze de Boer halen uw spullen dan een afgesproken tijd op. Zij zorgen dat uw bagage op de kar van de juiste boot wordt gezet zodat u er geen omkijken meer naar heeft. Ook voor de terugreis geldt gratis bagagevervoer van uw vakantieadres naar de boot door Wietze de Boer.

  • Ik heb meer bagage dan ik kan dragen. Hoe krijg ik die van de auto naar de veerboot?

    Is uw bagage moeilijk lopend mee te nemen? En parkeert u op een plek zonder pendelbusdienst naar de haventerminal? Dan kunt u uw bagage vooraf met de auto naar de haventerminal brengen. Naast de terminal zijn parkeerplekken voor het halen en brengen van passagiers. Hier mogen auto’s kosteloos 10 minuten blijven staan. Er moet dan wel een medepassagier bij de bagage kunnen blijven wachten op degene die de auto parkeert. Bagagekarren staan naast de terminal.

  • Hoeveel kost het bagagevervoer?

    Als u op Vlieland bent aangekomen, wordt uw bagage gratis naar het door u gehuurde vakantiehuis gebracht door bagagevervoersbedrijf Wietze de Boer. Ook voor de terugreis geldt gratis bagagevervoer van uw vakantieadres naar de boot door Wietze de Boer. Op de website van Doeksen staat informatie over de hoeveelheid bagage die u gratis mag meenemen op de veerboten. Hier vindt u ook informatie over het vervoer van grote voorwerpen, zoals surfplanken.

    Parkeren in Harlingen
  • Kan ik met mijn auto naar Vlieland?

    Over het algemeen geldt: nee, u kunt uw auto niet meenemen naar Vlieland. Dit is alleen mogelijk als u een speciale ontheffing hebt gekregen. De Vlielandse rust is onder meer te danken aan het feit dat het eiland autoluw is. Dit houdt in dat alleen de gemotoriseerde vervoersmiddelen van de Vlielanders zelf op het eiland worden toegestaan. Uw (elektrische) fietsen kunt u wel op de grote veerboten meenemen, maar u kunt ook fietsen huren op het eiland.

  • Waar kan ik in Harlingen parkeren?

    Voor het stallen van uw auto kunt u in Harlingen onder meer terecht bij de volgende aanbieders:

    Parkeergarage Veerterminal
    Locatie: tegenover de veerterminal
    Adres: Waddenpromenade 2-3, 8861 NT Harlingen
    Telefoonnummer: (0517) 420 103

    Parkeerterrein Tsjerk Hiddes
    Locatie: op ongeveer 10 minuten loopafstand van de veerterminal
    Adres: Skieppedykje 1, 8872 NA Midlum
    Telefoonnummer: (0517) 413 527

    Parkeerterrein BDS Harlingen
    Locatie: op ongeveer 5 minuten loopafstand van de terminal
    Adres: Westerzeedijk 7, 8862 PK Harlingen (naast de Aldi)
    Telefoonnummer: 06 233 729 47

    Autostalling De Bazuin
    Locatie: op ongeveer twee minuten loopafstand van de terminal
    Adres: Zeilmakersstraat 2, 8861 SE Harlingen
    Telefoonnummer: (0517) 412 986

    Overdekte parkeergelegenheid De Stenen Man
    Adres:    De Oude Trekweg 15, 8861 KK Harlingen
    Telefoonnummer: 06 398 470 23

    Autostalling All in Parkeren
    Adres: De Oude Trekweg 86,  8861 KT Harlingen
    Telefoonnummer: 06 113 415 76

    Overdekte parkeergelegenheid Wad ’n Parking
    Adres: Vaartweg 3-A, 8861 KV Harlingen
    Telefoonnummer: 06 217 077 23

  • Hoe kom ik van het parkeerterrein naar de haventerminal?

    Enkele parkeerterreinen en -garages bevinden zich op loopafstand van de haventerminal. Er rijden tussen de parkeerterreinen en de haventerminal soms ook pendelbussen die aansluiten op de vertrektijden van de veerboten. Wij raden u aan om hier vooraf bij de door u beoogde aanbieder informatie over in te winnen. De websites en telefoonnummers staan in het overzicht van de aanbieders (zie 'Waar kan ik in Harlingen parkeren?).

  • Hoeveel extra reistijd kost het om van het parkeerterrein bij de haventerminal te komen?

    De ervaring leert dat het handig is om minimaal 45 minuten voor de afvaart bij het parkeerterrein te zijn. In het hoogseizoen, rond de feestdagen en tijdens evenementen is het raadzaam rekening te houden met extra reistijd. Voor specifieke informatie raden wij u aan om de (website van de) aanbieders te raadplegen. Wegwerkzaamheden of vertraging op uw route kunt u vermijden door de actuele verkeerssituatie te raadplegen op Van A naar Beter.

  • Wat kost het parkeren in Harlingen?

    Voor de vergoeding voor, en voorwaarden van het parkeren, verwijzen wij u naar de (website van de) aanbieders (zie ‘Waar kan ik in Harlingen parkeren?’).

    Kinderen
  • Wat is het tarief voor kinderen tot 3 jaar oud?

    Het verblijf van baby’s en kinderen tot 3 jaar oud, kost in alle vakantiehuizen van Zevenster € 5,00 per dag en € 25,00 per week.

  • Wat zijn de voorzieningen voor (kleine) kinderen?

    Alle vakantiehuizen van Zevenster zijn standaard voorzien van:
    • een kinderbed
    • een kinderbadje
    • een kinderstoel
    • een kinderpotje

    Bedhekjes voor stapelbedden zijn op aanvraag kosteloos verkrijgbaar.

    Boxen voor de allerkleinsten staan in de volgende vakantiehuizen: Pallieter, Zeekrab, Zonnebloem en Salamander. Voor de overige huizen geldt dat u een box kunt huren bij Fietsverhuur Frisia.

    Overige vragen
  • De vakantiehuizen van Zevenster staan zowel in het duingebied Duinkersoord als in het dorpje Oost-Vlieland. Welke gebied is voor wie het meest geschikt?

    Een vakantiehuis van Zevenster geeft u alle mogelijkheid om heerlijk te genieten van dit veelzijdige eiland. Als u natuur, rust en ruimte zoekt, raden wij u aan om voor een vakantiehuis in Duinkersoord te kiezen. Ook de sportievelingen zijn hier beter af. De gastronomisch of cultureel geïnteresseerden zijn beter af met een huis in het dorpje Oost-Vlieland.

  • Zijn de vakantiehuizen voorzien van boeken en spelletjes?

    Ja, in alle huizen zijn bordspelletjes en boeken aanwezig. De bibliotheek van Vlieland is te vinden aan de rechterkant van de school De Jutter aan de Lutinelaan 3.

  • Kan ik in de vakantiehuizen van Zevenster gebruikmaken van wifi?

    Ja, alle huizen van Zevenster zijn voorzien van wifi. Zevenster is niet verantwoordelijk voor het onverhoopt disfunctioneren van wifi als gevolg van storingen bij onze internetprovider.

  • Wat zijn de kosten voor het gebruik van wifi in de vakantiehuizen van Zevenster?

    Aan het gebruik van wifi zijn geen kosten verbonden.
    Zevenster is niet verantwoordelijk voor het onverhoopt disfunctioneren van wifi als gevolg van storingen bij onze internetprovider.

  • Ons vakantiehuis heeft een open haard, buitenhaard en/of houtkachel. Waar kan ik hout kopen?

    Openhaardhout kunt u eenvoudig via Zevenster bestellen. Een grote zak met haardhout, aanmaakhout en aanmaakblokjes kost € 7,50 en wordt gratis op uw vakantieadres bezorgd. Mail hiervoor naar: info@bungalowverhuurzevenster.nl of bel met: 06 515 54 825. Haardhout wordt tot 18:00 uur geleverd.

  • Aan wie kan ik vragen stellen tijdens het verblijf in het vakantiehuis?

    Uw aanspreekpunt op Vlieland is onze beheerder Yvonne Dijkstra. Haar telefoonnummer is: 06 - 515 54 825. Met vragen of voor het melden van storingen kunt u bij haar terecht van 09.00 tot 20.00 uur. Wij verzoeken u vriendelijk om buiten deze tijden om alleen contact met haar te zoeken als er sprake is van heel dringende of gevaarlijke situaties.

  • Hoe laat moeten wij het vakantiehuis verlaten op de dag van vertrek?

    In uw huurovereenkomst staat het tijdstip waarop u het huis dient te verlaten op de vertrekdatum. Meestal is dit 10.00 uur. Zodoende is er nog voldoende tijd voor de inspectie en eindschoonmaak.
    In overleg is eventueel een ander tijdstip mogelijk. Tijdens kantooruren kunt u hierover bellen met ons kantoor op het nummer (0517) 430 700 of met Rigtje Popma via het nummer: 06 - 51 74 91 89.

  • Mag er worden gerookt in de vakantiehuizen van Zevenster?

    Ons huis Burg. Rablaan 8 is rookvrij. Onze overige vakantiehuizen zijn niet geheel rookvrij, maar wij verzoeken rokers vriendelijk om buiten te roken. Op die manier is het verblijf van de volgende, mogelijk niet-rokende, gasten ook aangenaam.

  • Mag ik in mijn slaapzak slapen in de vakantiehuizen van Zevenster?

    Nee, slaapzakken zijn niet toegestaan.

  • Zijn de bedden in de vakantiehuizen van Zevenster voorzien van dekbedden en kussens?

    Alle bedden in de vakantiehuizen zijn voorzien van synthetische (anti-allergie) eenpersoonsdekbedden, synthetische (anti-allergie) hoofdkussens en moltons. U bent verplicht om hier linnengoed voor te gebruiken, zoals dekbedovertrekken, kussenslopen en lakens. Dit kunt u zelf meenemen of huren bij Linnenservice Vlieland. De dekbedden, hoofdkussens maar ook de moltons horen bij de inventaris van de vakantiehuizen. Geef deze alstublieft niet mee met de linnenservice.

  • Is er bedlinnen aanwezig de vakantiehuizen van Zevenster (zoals kussenslopen, lakens en dekbedovertrekken)?

    Nee, onze vakantiehuizen zijn niet voorzien van linnengoed, zoals bedlinnen, hand- en theedoeken. Het gebruik van linnengoed is verplicht voor de huurders. Dit kunt u zelf meenemen of huren bij Linnenservice Vlieland. Alle bedden in de vakantiehuizen van Zevenster zijn wel voorzien van synthetische (anti-allergie) eenpersoonsdekbedden, synthetische (anti-allergie) hoofdkussens en moltons. De dekbedden, hoofdkussens maar ook de moltons horen bij de inventaris van de vakantiehuizen. Geef deze alstublieft niet mee met de linnenservice.

  • Zijn de vakantiehuizen van Zevenster voorzien van handdoeken en keukenlinnen?

    Nee, u dient linnengoed (bedlinnen, handdoeken en keukenlinnen) zelf mee te nemen of te huren bij Linnenservice Vlieland.

  • Zijn de huurders van de vakantiehuizen van Zevenster verplicht om linnengoed te gebruiken?

    Ja, het is verplicht om linnengoed (bedlinnen, handdoeken en keukenlinnen) te gebruiken als u in onze vakantiehuizen verblijft. U kunt linnengoed zelf meebrengen of gemakkelijk huren via Linnenservice Vlieland.

  • Hoeveel kost het huren van linnengoed?

    Voor de tarieven van het huren van linnengoed, verwijzen wij u naar de website van Linnenservice Vlieland.

  • Kan ik boodschappen laten bezorgen bij de vakantiehuizen van Zevenster?

    Ja, bij de supermarkten CoopCompact en Spar kunt u uw boodschappen van te voren bestellen. De supermarkt van uw keuze zorgt er dan voor dat uw boodschappen bij uw vakantiehuis worden bezorgd.

    Vermeld bij uw bestelling: uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer; de naam van de accommodatie en de aankomstdatum en -tijd.

    U kunt uw boodschappenlijstje en de aanvullende informatie mailen naar de volgende e-mailadressen van de voornoemde supermarkten:
    alberts.vlieland@coop.nl
    sparvlieland@telfort.nl

    De CoopCompact wil uw bestelling graag uiterlijk 48 uur voor de bezorgdatum en –tijd binnen hebben. De Spar vraagt u om een week van te voren te bestellen, kleinere bestelling mogen tot vijf dagen voor de aflevering worden doorgemaild.

    Voor het laten bezorgen van uw boodschappen, worden kosten in rekening gebracht. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op de websites van Spar en Coop.

  • Waar kan ik op Vlieland mijn dagelijkse boodschappen doen?

    Op Vlieland kunt u voor de boodschappen terecht bij: Bakkerij Westers Adres: Dorpsstraat 98 Tel: 0562 - 451 221 E-mailadres: info@bakkerijvlieland.nl Openingstijden van maandag tot en met zaterdag: 08.00 - 12.15 uur en 13.30 - 17.00 uur Slagerij ‘H’eerlijk eten Adres: Dorpsstraat 14 Tel: 0562 - 453 030 E-mailadres: heerlijketenvlieland@hetnet.nl Openingstijden van oktober tot april: van maandag tot en met zaterdag: 10.00 - 12.00 uur en 14.00 - 17.00 uur Openingstijden van april tot oktober: van maandag tot en met zaterdag: 09.00-12.00 uur en 14.00 - 18.00 uur, op zaterdag geopend tot 17.00 uur. CoopCompact Vlieland Adres: Dorpsstraat 108 Tel: 0562 - 451226 E-mailadres: alberts.vlieland@coop.nl Openingstijden van maandag tot en met zaterdag: 8.30 – 18.00 uur Spar Adres: Dorpsstraat 38 Tel. 0562 - 451347 Fax: 0562 - 451198 E-mailadres: sparvlieland@telfort.nl Openingstijden van maandag tot en met zaterdag: 08.30 - 12.30 uur en 13.30 - 18.00 uur, op zondag: 08.30-12.30 en 13.30 - 17.00 uur In de winterperiode (1 nov. - 1 april) sluit de Spar doordeweeks om 17.00 uur. Vlie, de biologische verswinkel aan de jachthaven Adres: Havenweg 72 Tel: 06 21 19 00 04 E-mailadres: info@havenwinkelvlie.nl Openingstijden (tot 30 oktober) van maandag tot en met zaterdag: 08.00 - 18.00 uur, op zondag: 08.30 - 13.00 uur    

  • Mag ik vakantiehuizen van Zevenster onderverhuren?

    Het verhuren van vakantiehuizen van Zevenster aan derden, is niet toegestaan.

Copyright © 2017 | Door Friks Web & Marketing. Teksten door Tekstbureau Puntopi | Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. | Disclaimer